Klachten

Algemeen

Heeft u een klacht of bent u het ergens niet mee eens? Wij streven ernaar om samen met u tot de beste oplossing of met het juiste antwoord te komen. Wij streven altijd naar de beste service en vinden het belangrijk om naar u te luisteren en alles zo goed mogelijk naar uw zin te maken. De klant is immer koning.

Bogijn Car Parts raadt u aan de geleverde producten onmiddellijk na ontvangst te inspecteren. Indien u naar aanleiding van een geleverd product, de levering, het bestelproces of anderszins een klacht heeft, kunt u dit aan ons kenbaar maken door een e-mail te sturen naar info@bogijn.nl of door een brief te sturen naar:

Bogijn Car Parts
Bijsterhuizen 3029
6604LP  Wijchen
Nederland

Vermeld duidelijk de klacht en de eventuele oorzaak van de klacht. Schade? Stuur altijd het factuurnummer en foto’s mee van de schade. Wij verzoeken u het gebrek zo spoedig mogelijk, bij voorkeur binnen twee maanden, na ontdekking aan ons kenbaar te maken.

Wij vragen u om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en eventueel foto’s te maken van schade die is toe te wijzen aan een verkeerde levering. Vermeld ook altijd het nummer van uw bestelling en uw contactgegevens. Bogijn Car Parts zal uiterlijk binnen vijf werkdagen reageren of contact met u opnemen om de klacht te bespreken en af te handelen.

 

Onder de volgende omstandigheden is een product uitgesloten van garantie:

Aantoonbaar ander gebruik dan in het dagelijks gebruik mag worden aangenomen, ten gevolge waarvan beschadigingen zijn ontstaan en/of het deel is niet gemonteerd door erkend en gediplomeerd monteur.

 

Klachtenafhandeling:

U ontvangt van ons altijd binnen uiterlijk 5 werkdagen antwoord op uw vraag/klacht. Wij vragen u om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en eventueel foto’s te maken van schade die is toe te wijzen aan een verkeerde levering. Vermeld ook altijd het nummer van de bestelling en uw contactgegevens.

Wij reageren uiterlijk binnen vijf werkdagen via e-mail of we nemen telefonisch contact met u op om de klacht te bespreken en af te handelen.

 

 

 

 

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Wil je niks missen van Bogijn Car Parts? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief! Kosteloos, altijd op de hoogte van de laatste nieuwtjes en onze kortingsacties.

Laagste prijsgarantie

Vind je het onderdeel ergens anders goedkoper inclusief verzendkosten? Dan krijg je het verschil terug + nog eens 10% korting als bedankje!
Kijk hier hoe het werkt!

Ik begrijp het

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, maakt Bogijn.nl gebruik van cookies om de website te laten functioneren, betere inzichten te krijgen voor een nog beter gebruiksgemak, en voor de personalisatie van onze website en advertenties. Meer info